O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Szachowy scrap


Scrapy nie są moją mocna stroną, ale od czasu do czasu coś w tej formie zrobię. Zazwyczaj musi być ku temu jakiś impuls. Tym razem była to mapka i wygrzebane stare (sprzed 3 lat) zdjęcie Syna. Pracę oczywiście zgłaszam na Wyzwanie #12 - Mapka i stempel na blogu Essy-floresy.

 


W pracy wykorzystałam kilka produktów ze sklepu Essy-floresy: tekturkowe tło - szachownica, tekturkowe zębatki, perłową pastę satynową Daily Art, magiczny proszek do zrobienia pasty strukturalnej. Użyłam też stempla z tekstem.






 W związku z użyciem perłowej pasty satynowej marki Daily Art scrapa zgłaszam na facebook,owy Konkurs kreatywny z marką Daily Art.





A bazą całego scrapa jest świąteczny papier Anielska Symfonia 04 z Magicznej Kartki. A dokładnie jego kropkowana strona. Całość jest utrzymana w brązowo-beżowej kolorystyce, dlatego pracę zgłaszam równiez na wyzwanie A może tak... w jednym kolorze? Czyli wyzwanie baaardzooo monochromatyczne!





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Świetna rozgrywka i ciekawy, męski scrap. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę - i zadziwiłaś mnie! To ci dopiero niespodzianka, scrap u Doroty. Fajnie to wymyśliłaś. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny scrap :) Lubię tą mnogość tematycznych szczegółów :) Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka duża przestrzeń do zagospodarowania przeraża nie jedną osobę ;) Fajnie, że podjęłaś wyzwanie i bawisz się z essami :) Pozdrawiam - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny scrap!
    Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Magicznej Kartki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ fajny, nie przesłodzony, w sam raz dla chłopaka! Podoba mi się pomysł na figurki szachowe na tagach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super scrap, fajnie, że się po raz kolejny odważyłaś. Bardzo fajne wyszły detale nałożone przez maskę. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...