O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 12 września 2016

Kartka w pudełku




Rozpoczął się nowy rok szkolny, a wraz z nim zajęcia w ramach Pracowni Rękodzieła w pobliskim Domu Kultury.
Na pierwszy ogień poszła kartka w pudełku. Całość wykonana od podstaw własnoręcznie.


Uczę sie minimalizmu i chyba coraz lepiej mi to wychodzi.



Na pudełku znalazł się banerek wycięty wykrojnikiem od APScraft. Jest on nawiązaniem do napisu na kartce.




Ponieważ pudełko jest formą przestrzenną, a kwiat na kartce też nie jest płaski, komplet zgłaszam na Wyzwanie #2 - PRZESTRZENNIE w Fabryce Weny.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Skromnie i w odważnych kolorach :) Dziękujemy za zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...