O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 22 listopada 2016

Komunijny folder na zdjęcia z różańcem



Dzisiaj nadszedł dzień, w którym pokażę Wam ostatni z folderów na zdjęcia komunijne. Tym samym zamykam ten cykl i wreszcie jedną zaległość mam z głowy. Teraz tylko pozostaje rozdzielić zdjęcia ich adresatom.


Folder powstał na bazie Rzeczy z Papieru. Ozdobiłam go delikatnym papierem Holy Mountains - 07/08 marki Altair Art. Wykorzystałam jego "lewą" stronę.



Folder ozdobiłam tekturkową księgą i krzyżykiem, który jest początkiem różańca. Dodałam też kilka malych kwiatuszków.




W tej pracy wykorzystałam kilka produktów ze sklepu APScraft: baner M, brązowe pręciki i akrylowe kropki.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. fajny pomysł z wykorzystaniem motywu różańca ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje, a różaniec pięknie się prezentuje :)
    Dziękuję za zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe wykorzystanie przezroczystych kropelek!
    Dziękuję za udział w zabawie APScraft - Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...