O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 8 kwietnia 2017

Wielkanocne jajo



Jajka kojarzą się z Wielkanocą. Na moich pracach występują zazwyczaj z motywami religijnymi. Tym razem jajko jest bardzo kwiatowe i wiosenne. Oczywiście z moimi ulubionymi kwiatkami.


Jajko ze styropianu pomalowałam białą farbą karylową. Potem nakleiłam kawałek siatkowej taśmy i koronki (niestety w końcowym efekcie schowała się pod kwiatkami). potem za pomocą maski i pasty strukturalnej zrobiłam na jajku listki.


I w ruch poszły mgiełki: zielona, turkusowa, żółta i pomarańczowa. Jeszcze trochę chlapań żółtym tuszem kreślarskim i efekt mnie zadowolił.


Potem zajęłam się kwiatkami. Najpierw jednak przykleiłam bazie z Manuny ozdobione brązowym tuszem kreślarskim i białą farbą akrylową. Wśród stokrotkowej kompozycji ukryły się kolorowe pisanki i zajączki.






Moją pracę zgłaszam na wyzwania:

- Kwietniowe wyzwanie "Wielkanocny misz-masz" na blogu Scrapkowo


- Mgiełką malowane... wyzwanie #25 na blogu I like challenges.


- Wyzwanie #4/2017 - Nietypowa Wielkanoc w Skarbnicy Pomysłów




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. przesliczne jajo:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Wielkanocnym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielce wielkanocne jajo :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajo;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i bardzo wielkanocnie :) Dziękuję za udzial w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mediowe jajo. Życzę powodzenia w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  6. jajo jest ślicznie i niezwykle radosne, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie oddana kolorystyka pracy, a także mediowa struktura.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu "I like challenges"
    DT Emil

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne mediowania, pięknie pastelowe :)

    Dziękujemy za udział w naszej zabawie " Mgiełką malowane"
    DT " I like challenges"

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jajko!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Skarbnicy Pomysłów!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne :)
    Dziękuję za udzial w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie Dziękujemy za udział w naszej zabawie " Mgiełką malowane"
    DT " I like challenges"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...