O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 2 października 2017

Fiolet i biel (1670)



Pożyczyłam od koleżanki dwa wykrojniki brzegowe. Oba wykorzystałam przy robieniu TEJ kartki.
Tym razem w ruch poszedł tylko kwiatowy wykrojnik.


Wykorzystałam do jej zrobienia biały papier wizytówkowy i fioletowy papier Cosmic Dust/The Big Bang Echo marki Altair Art. Kwiatki ozdobiłam dużymi i małymi półperełkami zs Skarbnicy Pomysłów.



Napis tradycyjnie wycięłam banerkiem M z ApScraft. A kwiatki przyozdobiłam zawijaskami i listkami czereśni.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Cudowny sposób na wykorzystanie tak ozdobnego brzegowego wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie wykrojników!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna,swietny pomysł!🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie piękne te wykrojniki. Pomysłowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna połączenie kolorystyczne, ładnie się prezentuje :)
    Dziękuje za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...