O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 1 grudnia 2017

BN 2017 (40)




I jeszcze dwie okrągłe kartki na święta.

Napisy są od BloomCraft.


Pierwsza kartka jest zrobiona na papierze z motywem dachówki, chociaż mnie bardziej kojarzy sie z rybią łuską. Digi-stempelek ozdobiłam prostym wianuszkiem i białymi półperełkami. Wianek podkreśliłam brokatem w kleju.






Na drugiej kartce zawisła złota, brokatowa bombka, którą powiesiłam na świerkowych gałązkach. Dodałam trochę śniegu, tekturowe śnieżynki i pachnący cynamon.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Piękne i bardzo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza jest,ślicznie świąteczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj ulubiony kształt kartek bozonarodzeniowych, sliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza idealna do skojarzenia z karpiem :D Ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pomysłowe!
    W dodatku pierwsze zdjęcie sobie mocno przybliżyłam, bo myślałam, że tą "rybią łuskę" nacinałaś i lekko odginałaś. A to sprytne oryginalne cieniowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, widzę, że w tym roku u Ciebie królują okrągłe prace :) i dobrze bo są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne i oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na ciekawą kartkę:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...