O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 12 grudnia 2017

BN 2017 (43)



Ta kartka składa się tylko z kilku elementów. Nie wymaga skomplikowanego sprzętu, ani wymyślnych przydasi. Ale im więcej na nią patrzę, tym bardziej mi się podoba. I myślę, że jest to najładniejsza (moim zdaniem) kartka świąteczna, którą zrobiłam w tym roku.


Kartka powstała z papieru Festive Bells 01 marki Altair Art. Zrobiłam z niego tło i wycięłam motyw latarenki ze stroikiem. Wycięty element podkleiłam na kosteczkach 3D. Na stroiku zrobiłam kilka białych kulek perełkami w płynie.



I jeszcze dodałam przepiękną tekturkę marki Laserowe LOVE Świętą Rodzinę w sercu i napis od CraftyMoly. Tekturki lekko potuszowałam.




Znalazłam też dwie zielone gwiazdki, które przykleiłam w rogach.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #11 - Magiczne Święta na blogu Laserowe LOVE


- Wyzwanie: Święta z Altair Art


- Wyzwanie specjalne: Boże Narodzenie w Klubie Twórczych Mam




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Fajna, delikatna karteczka :) dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca, ciekawa kolorystycznie, pozdrawiam Ela KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyszła, taka kontrastowa jest z tą latarnią czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna kartka. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, podoba mi się w tej zieleni

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, bardzo nastrojowa świąteczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wzywaniu świątecznym AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna i ciekawa karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna. Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w wzywaniu świątecznym AltairArt :)

      Usuń
  9. kolejna śliczna świąteczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna...kolory są w niej zdecydowanym faworytem! :)
    i ta czerwona latarenka...klimat sam w sobie :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...