O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 3 lutego 2018

Wielkanoc 2018 (2)



Dosyć płynnie przychodzi mi przechodzenie od jednych świąt do drugich. Dzisiaj zapraszam do zobaczenia kartki wielkanocnej,


Kartka powstała na Wyzwanie nr 64 - Z mapką na blogu sklepu Scrapek.pl. Ja mapkę odwróciłam do góry nogami.




Główną ozdobą kartki jest tekturka od Crafty Moly. A powstała ona z papierów marki Altair Art: Jungle/Meadow i Cosmic Dust/The Big Bang Echo.

http://www.altairart.pl/2018/01/fansite-2018.html


Kompozycję kwiatową zrobiłam na bazie wycinanek z wykrojników a APScraft: gałązki fasoli, liści czereśni i kwiastów nasturcja mała.

http://apscraft.blogspot.com/p/stworzone-z-apscraft.html







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

16 komentarzy:

  1. Ciekawa karteczka, bardzo fajna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kolorystyka - a sama kartka bardzo elegancka, spokojna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka i śliczne kolory, pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna karteczka, sama nie wiem kiedy się zabiorę za swoje wielkanocne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) pięknie zestawiłaś kolory, pozdrawiam i dziękuję za udział w Fansite AltairArt - Marlena z DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kartka, świetne kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka Doroto. Dziękuję za zabawę z papierami Altair Art oraz z produktami APS craft. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ruszam dzisiaj z Wielkanocą. :-) A kartka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię warstwowe kartki. Śliczna Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna wielkanocna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kolorystyka! Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie skomponowana praca :0 Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo oryginalna kompozycja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...